[AlternC-Users] alternc release 0.9.9 published

The Anarcat anarcat at anarcat.ath.cx
Mer 15 Oct 02:11:02 CEST 2008

Le release de 0.9.9 est tout prêt tout chaud sur l'archive debian du
projet. J'ai très peu de temps pour plus de détails, mais je crois que
ça va être un bon release, voir le changelog et les news pour les
détails:

https://alternc.org/browser/alternc/tags/0.9.9/debian/changelog
https://alternc.org/browser/alternc/tags/0.9.9/debian/NEWS

Evil exists to glorify the good. Evil is negative good.
It is a relative term. Evil can be transmuted into good.
What is evil to one at one time,
becomes good at another time to somebody else.
                        - Sivananda